مصاحبه آرشیو خبر ها
ناراحتیم اما با جذب بازیکن و تلاش بیشتر باز می گردیم

ناراحتیم اما با جذب بازیکن و تلاش بیشتر باز می گردیم

ماسیمیلیانو آلگری که نتوانست یوونتوس را قهرمان سوپرکاپ کند و اولین جام در دسترس را از دست داد حالا از انگیزه های جدید یوونتوس در رقابت های پیش رو و سخت کوشی بازیکنانش گفت .

" ما باید اشتباهاتی را که داشتیم جبران کنیم، همیشه با پیدا کردن نقاط ضعف و مرور کردن آن ها می توانیم بهتر شویم و ما می خواهیم در دیدارهای بعدی بی نقض عمل کنیم. زمانی که تیمی شکست می خورد همه در آن سهیم هستند همانطور که پیروزی برای همه ما است "

" ما مطمئنا به بهتر شدن فکر می کنیم، بازیکنانی را در اختیار نداریم و باید در برخی پست ها بهتر شویم . با برنامه جلو می رویم و برای جدال های پیش رو آماده خواهیم شد "

" ما بخوبی می دانیم در چه پست هایی کمبود بازیکن داریم مونتویا بازیکن خوبی است البته بازیکنان دیگری هم مد نظر ما هستند ، یک مدافع کناری و یک مدافع میانی و یک بازیساز خلاق را در یووه احتیاج داریم "

 

" من هرگز مشکلی با پیرلو ندارم تنها چیزی که لازم است انجام دهیم این است که با سن او کنار بیاییم ، او 35 ساله است و توانایی های بالایی دارد و من می خواهم در بهترین و مناسب ترین لحظات از او استفاده کنم "

 

" یووه باید رو به جلو قدم بردارد ، مطمئنا از اینکه در سوپرکاپ موفق نشدیم ناراحت هتم . البته این از نظر انگیزشی می تواند در ادامه به سود ما باشد . ما قهرمانی سری آ را می خواهیم همینطور می خواهیم که در اروپا نمایش خوبی داشته باشیم "

" یوونتوس درست مانند بارسلونا ،رئال مادرید، بایرن مونیخ و چلسی یکی از قدرت های اروپا محسوب می شود . خیلی ابتدایی است اگر فکر کنید که یوونتوس تنها از اینکه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسیده است خوشحال است ، همه ما از توانایی و قدرتی که داریم آگاهیم و برای پیشروی در اروپا تلاش می کنیم "

" اکنون در سری آ رقابتی حساس با اینتر داریم، اینتر بدنبال احیای آنچه که از دست داده می باشد و ما باید با قدرت مقابل این تیم قرار بگیریم. رتبه آن ها در حال حاضر در جدول خوب نیست اما این دلیلی برای دست کم گرفتن حریف و یا ساده بودن بازی نمی شود "

" امید زیادی داریم که روند مثبتمان را ادامه دهیم، شکست و دور شدن از قهرمانی همیشه ناراحت کننده و سخت است اما ما حالا به رقابتی که با رُم داریم و حضور در لیگ قهرمانان اروپا فکر می کنیم و فکر می کنم با اضافه شدن چند مهره و تمرین بیشتر به خواسته هایمان در ایتالیا و اروپا برسیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: